O nákupu

Průběh objednávky

1) Vyberte zboží z naší nabídky (v levém menu je zboží rozděleno do jednotlivých kategorií) a klikněte na tlačítko "Koupit". Pokud se tlačítko u produktu nezobrazuje, většinou je to z důvodu, že se jedná o produkt, u kterého je třeba vybrat variantu (barvu, velikost,...). Po rozkliknutí produktu vyberete požadovanou variantu v okénku umístěném nad cenou zboží. Po výběru zvolené varianty se tlačítko "Koupit" objeví a zboží můžete přihodit do košíku. V horní části obrazovky by Vám mělo vyskočit potvrzovací okno o tom, že zboží bylo přidáno do košíku.

2) Jakmile máte vybráno, klikněte v pravém horním rohu na ikonku košíku a dostanete se do košíku s Vámi vybraným zbožím. Pokud máte slevový kód nebo dárkový poukaz, je třeba zadat kód do k tomu určeného políčka a potvrdit tlačítkem "Vložit".

3) Pokud chcete přihodit do košíku další zboží, kliknete na tlačítko "Pokračovat v nákupu" (vlevo dole pod volbou způsobu dopravy) nebo přejděte rovnou do požadované kategorie zboží.

Pokud chcete zboží objednat, zvolte požadovaný způsob dopravy a platby a kliknete na tlačítko "OBJEDNAT" (vpravo dole)

4) V objednávkovém formuláři vyplňte pravdivě veškeré povinné údaje označené hvězdičkou a klikněte na tlačítko "Pokračovat"

5) Na obrazovce se Vám zobrazí potvrzení objednávky. Zkontrolujte všechny údaje včetně zvoleného zboží, uplatnění slevového kódu, způsobu přepravy a platby. Věnujte pozornost zaškrtávacím políčkům týkajících se registrace a zpracování osobních údajů. Pro odeslání objednávky je třeba zaškrtnout políčko "Souhlasím s obchodními podmínkami". Objednávku odešlete kliknutím na tlačítko "Odeslat objednávku".

5) Do Vaší emailové schránky přijde obratem email s potvrzením objednávky. V případě, že Vám email během několika minut nedorazí, nás prosím kontaktujte. Je možné že došlo k chybnému zadání Vašeho emailu a tím může být narušena komunikace ohledně průběhu vyřizování objednávky z naší strany. 

6) Zásilky odesíláme v co nejkratším možném termínu. V případě osobního odběru prosím vyčkejte na potvrzení, že je zásilku možno vyzvednout.

7)  Faktury nezasíláme v tištěné podobě (snažíme se šetřit přírodu), odkaz na fakturu obdržíte emailem v rámci oznámení o přijetí platby (v případě platby převodem) a v rámci oznámení o odeslání zásilky. Pokud fakturu nemůžete dohledat (např. jste smazali uvedené emaily) zašleme Vám ji rádi na základě Vaší žádosti znovu. Pro reklamaci zboží zakoupeného na našem eshopu není doložení faktury nutné - objednávku jsme schopni zpětně dohledat.

 

Zásilky balíme do plastových obálek nebo kartonových krabic, které používáme opakovaně a také využíváme krabice od místních obchodníků, které by jinak byly určené na vyhození. Snažíme se maximálně využít životnost krabic, proto prosíme o pochopení, že ne vždy budou krabice vypadat jako nové, kvalitu zboží uvnitř to nijak neovlivní ;-) 

 

Registrace

V případě, že u nás plánujete nakupovat opakovaně, můžete se u nás zaregistrovat tlačítkem "Nová registrace" ( na stránkách vpravo nahoře ) nebo zaškrtnutím políčka v rámci objednávkového formuláře (viz bod 5), což Vám při opakovaném nákupu usnadní zadávání doručovacích údajů.

 

Uplatnění slevy

Pokud jste od nás obdrželi slevu, platí pro uplatnění slevy následující pravidla:

  • Slevy se vztahují na veškerý sortiment eshopu s výjimkou již slevněného zboží (v případě % slevy z ceny), v případě slevy na konkrétní částku a u dárkových poukazů neomezeně.
  • Slevy se nevztahují na služby, slevu tak není možné uplatnit na poštovné, nebo dobírku.
  • Slevy není možné sčítat, na jeden nákup je možné použít jen jeden slevový kód.
  • Při zadávání kódu je třeba respektovat velká i malá písmena.


Jak slevu použít?

Do košíku vložte veškeré zboží, které chcete zakoupit a v rámci objednávkového formuláře (viz bod 2) zadejte kód do k tomu určeného políčka a potvrďte tlačítkem "Vložit". Uplatněná sleva se projeví do cen a u produktů najdete informaci, že na ně byl uplatněn slevový kupón. Pokud nastane při vkládání kódu problém, vyskočí Vám nad políčkem červené upozornění.

 

Stornování a změna objednávky

Odesláním objednávky dochází k uzavření kupní smlouvy dle Obchodních podmínek. Objednávka je tedy závazná. Pokud si přejete objednávku stornovat či změnit, je to možné pouze do doby, než objednávku zabalíme a předáme dopravci. Poté již stornování ani změna objednávky nejsou možné a prosíme Vás o férové jednání a převzetí zásilky.

 

Kdy odesíláme a do kdy je možné provádět změny?

Zásilkovnu a PPL odesíláme většinou v dopoledních hodinách (v čase 10-12 hodin). Objednávku je tedy možné stornovat či měnit do 9 hodin ráno (týká se zaplacených zásilek a zásilek na dobírku). Po této hodině již nemusí být brán na Vaše požadavky zřetel. U ostatních přepravců nemáme přesný odesílací čas a v případě požadavku na stornování či změnu objednávky po 9 hodině ráno doporučujeme nás kontaktovat telefonicky a ne emailem.

 

 

Máte-li problém vyznat se v našem e-shopu nebo potřebujete-li poradit s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. 

 

Přejeme Vám příjemný nákup ;-)